X-TRE Power Box XT-SO-1 HealTech Timing Retard Eliminator Suzuki SFV 400 2010 > / GSR 400 2006 > / GSR 600 2006 > / GSX-R 600 2006 > / GSF 650 2009 > / GSX 650 2008 > / SVF 650 2009 > / GSR 750 2011 > / GSX-R 750 2006 >

Vyhledávání

 
Kód: XT-SO-1
Značka: HealTech Electronics Ltd.
Stránky výrobce: www.healtech-electronics.com
Dostupnost: 10 dní
Cena: 2 350 Kč
bez DPH: 1 942 Kč
ks
Popis
Popis
Parametry
Parametry
Hodnocení (1)
Hodnocení (1)
Komentáře (0)
Komentáře (0)
Soubory ke stažení (0)
Soubory ke stažení (0)

Zvyšuje výkon ve všech otáčkách při zařazené rychlosti 1,2,3

Nový X-TRE power box od firmy HealTech Electronics je zkonstruován pro Japonské motocykly které jsou vybaveny z výroby ukazatelem zařazené rychlosti v tachometru.

X-TRE je pokročilý Timing Retard Eliminator (Odstraňovač Omezení Předstihu), který zachovává funkci ukazatele zařazené rychlosti v tachometru.Dokáže za pomocí mikročipu zakodovat/odkodovat komunikaci mezi řídící jednotkou (ECU) a přistrojovou deskou v realném čase. Dokáže obejít
řídící jednotkou (ECU) motocyklu vylepšeným digitálním signálem čímž dokáže zvýšit výkon motoru až o 15 hp (2008 B-King) a přitom ještě zachovává funkci továrního ukazatele zařazené rychlosti v tachometru.Tato funkce je unikátní,protože tradiční TRE moduly po namontování znemožní funkci továrního ukazatele zařazené rychlosti v tachometru.

 

X-Tre Power Box je dostupný pro tyto motocykly:

 

Aplikační Tabulka

 

Při objednávce zkopírujte z aplikační tabulky řádku s vaším motocyklem zaroveň s typem X-TRE POWER BOXU a vložte do poznámky v objednávce.

 

 

 

V tabulce níže si mužete zkontrovat jaké produkty pasují na váš konkrétní motocykl

 

 

 

Suzuki

SFV400 (2010>) XT-SO-1

GSR400 (2006>) XT-SO-1

GSR600 (2006>) XT-SO-1

GSXR600 (2006>) XT-SO-1

GSF650 (2009>) XT-SO-1

GSX650 (2008>) XT-SO-1

SVF650 (2009>) XT-SO-1

GSR750 (2011>) XT-SO-1

GSXR750 (2006>) XT-SO-1
GSXR1000 (
2005>) XT-SO-1

GLADIUS (2009>) XT-SO-1

GSX1250FA (2010>) XT-SO-1

GSX1300R (2008>) XT-SO-1
B-King (
2008>) XT-SO-1

Boulevard M109R/R2 (2011>) XT-SO-1

Intruder M1800R (2011>) XT-SO-1

VZR1800R (2011>) XT-SO-1

 

 

 

 

Roměry : 50x30x17 mm , 100% voděodolnost

 

Stejně jako HealTech GIPRO w/ATRE, X-TRE Power Box je vybaven možností manualně nastavit mapy podle zařazené rychlosti,nabízi tedy stejné výhody i flexibilitu.Od tedˇ tedy již není nutné montovat na motocykl externí ukazatel zařazené rychlosti když už na motorce jeden z továrny máte,přesto spoustu jezdcu bude chtít namontovat GIPRO externí ukazatel zařazené rychlosti pro jeho velký a jasný LED displej,nyní tedy máte možnost volby.

Samozřejmě pro motocykly bez továrního ukazatele zařazené rychlosti v tachometru,je stále nejlepší volbou GIPRO ATRE ukazazatel.

X-TRE
Power Box modul se montuje pod palivovou nádrží,funguje bezchybně s nebo bez jiných elektronckých zařízení jako Power Commander nebo Speedo Healer, atd.

Tento malý box se dá nainstalovat maximálně do 30 min. na většinu motocyklu přes originalní konektory (pouze jeden drát je nutné přestříhnout při instalaci)
. HealTech dodává pouze vysoce kvalitní gelem těsněné konektory kterými lze vytvořit propojení rychle,jednoduše a kvalitně bez nutnosti cokoliv pájet.

HealTech znovu potvrdil, že je inovatorem užasných motocyklových produktu.

Tento modul vylepšuje reakci na plyn při zařazených rychlostech 1,2,3, a obchází omezovač rychlosti na 1000cc+ motocyklech.Přidáva více než 15 koní (u B-Kinga na 2 rychlostní stupeň),a zároveň vylepšuje reakci plynu a akcelaraci při zařazených prvních třech rychlostech.Modul automaticky vypíná přemapování na neutral aby byl volnoběh absolutně klidný.

 

Často kladené dotazy:
 

1) Funguje X-TRE Power Box a SpeedoHealer dohromady? i Power Commander?
Ano, všechny zařízení fungují perfektně dohromady.

 

2) Mám nainstalován DynoJet Power Commander 3 usb,je nějaký duvod pro namontování X-TRE Power Boxu?
Ano! Výhody jsou:
-Power Commander 3 usb muže přemapovat pouze jednu palivovou ECU mapu pouze pro jednu zařazenou rychlost a pro ostatní rychlosti používá tu stejnou.X-TRE Power Box pomáhá Power Commanderu protože zamyká ECU palivovou mapu na neomezenou palivovou mapu a je jedno jaký je zařazen rychlostní stupeň.
-Power Commander 3 usb muže přenastavit palivovou mapu pouze,kdežto X-TRE vypíná Timing Retard Eliminator (Odstraňovač Omezení Předstihu) který se používá v prvních třech rychlostech.
-X-TRE vypne omezovač max. rychlosti na 1000cc+ motocyklech kdežto Power Commander 3 usb ne.

 

3) Musím přeinstalovat na PC3 palivovou mapu když namontuju X-TRE?
Ne. PC3 je mapován na 4 rychlostní stupeň,kde X-TRE nemá žádný efekt.

 

4) Mám nainstalovanou specialní PC3 mapu vytvořenou za pomocí dynojet brzdy chtěl bych si namontovat X-TRE Power Box,pořebuji po instalaci X-TRE novou PC3 mapu ?


Power Commander 3 usb nemá vstup pro zjistění jaký je zařazen rychlostní stupeň,to znamená že nemá specialní palivovou mapu pro každou zařazenou rychlost.PC3 vždy pouze přemapuje aktualní palivovou ECU mapu.To znamená že instalace GIPRO ATRE / X-TRE vždy vylepší výkon. Když je X-TRE namontován až po instalaci specialní PC3 palivové mapy,vždy vylepší pruběh výkonové křivky při zařazených rychlostech 1,2,3 a 6. Pokud se stejně rozhodnete pro vytvoření nové specialní PC3 palivové mapy po instalaci X-TRE,dosáhnete pouze velmi malého navýšení výkonu oproti nainstalované puvodní specialní PC3 palivové mapě. Celkově tedy nemá smysl dělat novou specialní PC3 palivovou mapu po instalaci X-TRE Powerboxu. V podstatě to znamená že pokud běží motocykl na 4 a 5 rychlostní stupeň X-TRE nemá žádný vliv na běh motoru takže power commander 3 usb muže bez problému měnit palivovou mapu a zapalování.

 

4) Je X-TRE uplně stejná věc jako Ivan TRE??
Ne. X-TRE si vybirá časování podle 4,5 a 6 rychlostního stupně. Ivan TRE pouze podle 5 rychlostního stupně. X-TRE zároveň ponechává tovární mapu na neutrál takže volnoběh jde lépe,kdežto Ivan TRE toto neumí.

 

5) Má X-TRE mapování 1N23455 nebo 5N55555?
X-TRE má 3 mapy k výběru,které pracují takto: 4N44444, 5N55555, 6N66666. HealTech zjistil že takhle to funguje nejlip pro většinu řidiču. Mohou udělat jinou konfiguraci třeba (1N23455) na specialní obědnávku a nastavit jako standartní pokud by byla poptávka.

 

6) Musím něco dělat s X-TRE pokud vyměnuji nebo odpojuji baterii motocyklu ?
Ne.

 

7) Co přesně dělá X-TRE Power Box a jak ?

DUVOD proč X-TRE pracuje tak velmi dobře na některých modelech je  že odstraňuje omezení výkonu v nižších rychlostních stupních a při poloze plynu 0-50% na Buse, B-Kingu, a GSXR1000. Co je duležité pochopit že HealTech se nesnaží dosáhnout maximálního výkonu pouze v nejvyšších otáčkách, snaží se řidičum poskytnout více výkonu v celém otáčkovém spektru při zařazených rychlostech 1-2-3 které jsou používány pro nejrychlejší akcelaraci, znamená to tedy že "výkon je tam kde je ho potřeba".

 

 

A samozřejmě má jako velký bonus odstraňovač omezovače rychlosti. X-TRE má největší efekt u 1000cc+ motorek, výsledky z dyno brzdy u 600/750 modelu jsou však taky výborné. Nárust výkonu až 3 HP u 600 a skoro 5 HP u 750 na 1 rychlostní stupeň. Stejně je duležité že na 1 rychlostní stupeň GSXR750 dělá od +8 do +12 ft/lb točivého momentu v celém otáčkovém spektru, a GSXR600 dělá +3 ft/lb točivého momentu ve většině otáčkového spektra.

 

 

Výrobce  X-TRE, HealTech, poskytnul toto zařízení SuperBike časopisu v Maďarsku. Ti ho namontovali na jejich dlouhodobě testovaný motocykl '08 GSX-R750 který používají na závodním okruhu a byli absolutně ohromeni navýšením výkonu na 1,2 a 3 rychlostní stupeň. Nyní není dostupné žádné jiné zařízení pro navýšení výkonu za tak výborný poměr výkonu k ceně jako je X-TRE. A nejlepší věc je že funguje stejně dobře na seriových motocyklech stejně jako na motocyklech kde už je uděláno mnoho jiných uprav (výfuky,propustné vzduchové filtry,PC3usb atd.).

Grafy z dynojet brzdy ukazují výkon na plný plyn X-TRE navyšuje výkon velice hladce bez žádných propadu.

 

 

Hayabusa 2008 (2nd gear, +9hp, +13 N-m torque):

Hayabusa 2008 6nd gear:

 

 

GSXR750 2008 (1st Gear, +5hp, +4 N-m torque):

GSXR750 2008 2st Gear:

 

GSXR750 2008 3st Gear:

 
GSXR1000 2009 1nd gear:

 

GSXR1000 2009 (2nd gear, +16hp, +10 N-m torque):

 

GSXR1000 2009 3nd gear:
 

GSXR600 2006 (1st Gear, +3hp, +1.5 N-m torque):

GSXR600 2006 2st Gear:
GSXR600 2006 5st Gear:
 
ZX6R 2007 1th Gear:
ZX6R 2007 2th Gear:
ZX6R 2007 3th Gear:

ZX6R 2007 4th Gear:

 
 

 

 

ZX6R 2007 (5th Gear, +2hp, +1.2 N-m torque)

 

 

 

X-TRE vypíná omezovač rychlosti

X-TRE vypíná tovární omezovač rychlosti, dovoluje získat teoretickou maximální rychlost až 314 km/h pro Hayabusu a pro B-Kinga  (která je normálně omezena na 300 a 250 km/h).

Hayabusa:

 

B-King:

 

Parametry produktu

Tento produkt nemá žádné parametry.

Hodnocení produktu

Martin Šefčík
14.3.2017

Komentáře k produktu

Tento produkt zatím nikdo nekomentoval.

Přidat komentář

Soubory ke stažení

Tento produkt nemá žádné soubory ke stažení.
 
 
Provozováno naProvozováno na systému NetShops

Zákaznické reference

Oťas

výborný
+ okamžitá reakce obchodu

kamil

co píšou to plní

Brano Trsko

Doporucujem, dobre ceny ,super komunikacia a rychla doprava.
+ Dobra cena , najnizsia cena

Matesidlo

Všechno v pořádku a doporučuji
+ Velký sortiment výrobků

Neveřejný

Překvapil mě velice dobry osobní přístup k obchodníka k zákazníkovi. Objednáno zboží na zakázku, které v tomto obchode nebylo ani v nabídce! S velkou péčí prověřen stav výrobku a možného dodání a dle dohody vše v pořádku doručeno za super cenu. Vřele doporučuji nakup v tomto obchodě.