Variátor Malossi Multivar 2000 pro Motory Piaggio 400 / 500 ccm - 5112769 (8) válečků

Vyhledávání

 
Kód: 5112769
Značka: Malossi S.p.A.
Stránky výrobce: www.malossi.com
Dostupnost: do 3 dnů
Cena: 5 560 Kč
bez DPH: 4 595 Kč
ks
Popis
Popis
Parametry
Parametry
Hodnocení (0)
Hodnocení (0)
Komentáře (0)
Komentáře (0)
Soubory ke stažení (0)
Soubory ke stažení (0)

 

Variátor MALOSSI Multivar 2000 pro motory 05/2004 --> (8) válečků

 

Variátor Malossi je speciálně určený pro dosažení lepší funkce řazení Vašeho variátoru a získání větší maximální rychlosti. ‬Precizní výroba těchto produktů se plně slučuje s dlouholetou výrobní technologí. Variátory Malossi jsou odlehčené a vyráběny se speciálním vystužením klece a samomazacím futrem. Nezapomínejte že Variátor je srdcem skútra a proto vybírejte velice pečlivě. Tento variátor doporučujeme pro městskou i sportovní jízdu.

 

tyto modely:

 

Aprilia  Atlantic 500  500  ZD4PT/ZD4VH  2001  
Aprilia  Atlantic 500  500  ZD4PT/ZD4VH  2002  
Aprilia  Atlantic 500  500  ZD4PT/ZD4VH  2003  
Aprilia  Atlantic 500  500  ZD4PT/ZD4VH  2004  
Aprilia  Atlantic 500 Sprint  500  ZD4VL**  2005  
Aprilia  Atlantic 500 Sprint  500  ZD4VL**  2006  
Aprilia  Scarabeo 500  500  RT00  2003  
Aprilia  Scarabeo 500  500  RT00  2004  
Gilera  Fuoco 500 (Euro 3)  500  ZAPM61100  2008  
Gilera  Fuoco 500 (Euro 3)  500  ZAPM61100  2009  
Gilera  Fuoco 500 (Euro 3)  500  ZAPM61100  2010  
Gilera  Nexus 500  500  ZAPM35100 00001001  2004  
Gilera  Nexus 500  500  ZAPM35100 00001001  2005  
Gilera  Nexus 500  500  ZAPM35100 00001001  2006  
Gilera  Nexus 500 (Euro 3)  500  ZAPM35200  2006  
Gilera  Nexus 500 (Euro 3)  500  ZAPM35200  2007  
Gilera  Nexus 500 (Euro 3)  500  ZAPM35200  2008  
Gilera  Nexus 500 (Euro 3)  500  ZAPM35200  2009  
Gilera  Nexus 500 (Euro 3)  500  ZAPM35200  2010  
Gilera  Nexus 500 (Euro 3)  500  ZAPM35200  2011  
Gilera  Nexus 500 SP (Euro 3)  500  ZAPM35200  2006  
Gilera  Nexus 500 SP (Euro 3)  500  ZAPM35200  2007  
Malaguti  GT Spider Max  500  -  2005 

Peugeot GEOPOLIS 400 4t LC euro 3
Peugeot SATELIS 400 4t LC euro 3

Peugeot  Satelis  500  -  2006  
Piaggio  Beverly 400 i.e. (Euro 3)  400  ZAPM34300  2006  
Piaggio  Beverly 400 i.e. (Euro 3)  400  ZAPM34300  2007  
Piaggio  MP3 400 LT  400  ZAPM64200  2008  
Piaggio  MP3 400 LT  400  ZAPM64200  2009  
Piaggio  MP3 400 LT  400  ZAPM64200  2010  
Piaggio  MP3 400 RST  400  ZAPM59102  2008  
Piaggio  MP3 400 RST  400  ZAPM59102  2009  
Piaggio  MP3 400 RST  400  ZAPM59102  2010  
Piaggio  X Evo 400 (Euro 3)  400  ZAPM52101  2007  
Piaggio  X Evo 400 (Euro 3)  400  ZAPM52101  2008  
Piaggio  X Evo 400 (Euro 3)  400  ZAPM52101  2009  
Piaggio  X Evo 400 (Euro 3)  400  ZAPM52101  2010  
Piaggio  X Evo 400 (Euro 3)  400  ZAPM52101  2011  
Piaggio  X8 400 i.e.  400  ZAPM52100  2006  
Piaggio  X8 400 i.e.  400  ZAPM52100  2007  
Piaggio  Beverly 500  500  ZAPM34100  2003  
Piaggio  Beverly 500  500  ZAPM34100  2004  
Piaggio  Beverly 500  500  ZAPM34100  2005  
Piaggio  Beverly 500  500  ZAPM34100  2006  
Piaggio  Beverly 500  500  ZAPM34200  2007  
Piaggio  Beverly 500 (Euro 3)  500  ZAPM34200  2006  
Piaggio  Beverly 500 Cruiser (Euro 3)  500  ZAPM34500  2007  
Piaggio  Beverly 500 Cruiser (Euro 3)  500  ZAPM34500  2008  
Piaggio  Beverly 500 Cruiser (Euro 3)  500  ZAPM34500  2009  
Piaggio  Beverly 500 Cruiser (Euro 3)  500  ZAPM34500  2010  
Piaggio  X9 500 Evolution  500  ZAPM27000 04000001  2004  
Piaggio  X9 500 Evolution  500  ZAPM27000 04000001  2005  
Piaggio  X9 500 Evolution  500  ZAPM27000 04000001  2006  
Piaggio  X9 500 Evolution ABS  500  ZAPM27000 06000001  2004  
Piaggio  X9 500 Evolution ABS  500  ZAPM27000 06000001  2005  
Piaggio  X9 500 Evolution ABS  500  ZAPM27000 06000001  2006  

 

Popis funkce Variátoru Multivar 2000 reálným uživatelem:

 

    Nový variátor přinesl 4 nepřehlédnutelné rozdíly:
 

    zatímco s původním variátorem skútr reagoval na přidání plynu při rozjezdu třemi fázemi - nejprve krátkou akcelerací, pak následovala podle míry natočení plynové rukojeti cca 1 až 2 vteřinová “díra” a teprve pak začal razantně zrychlovat. Kdežto s tuningovým variátorem Malossi Multivar 2000 reaguje skútr téměř digitálně na každý úhlový stupeň natočení plynové rukojeti, a to od samého počátku natáčení plynové rukojetí;


    zatímco s původním variátorem, ve snaze udržet konstantní rychlost skútru, bylo nutno neustále přidávat a ubírat plyn v určitém rozsahu úhlu natočení plynové rukojeti, tak s tuningovým variátorem Malossi Multivar 2000 stačí natočit plynovou rukojeť v přesném úhlu a ručička rychloměru zůstane na ukazateli požadované rychlosti držet jak přikovaná! :-D A pokud se změní sklon vozovky, pak stačí jen nepatrně, bez jakéhokoli pulzování, změnit polohu plynové rukojetí o pár stupňů v potřebném směru (přidat nebo ubrat plyn) a rychlost se opět ustálí, jak je třeba :-)


    to, co mě ale fascinuje nejvíce, je skutečnost, jak se variátoru daří udržovat motor v záběru v oblasti maximálního kroutícího momentu - zatímco s původním variátorem po i malém přidání plynu se motor nejprve rozeběhl do vyšších otáček a s přibývající rychlostí skútru otáčky postupně klesly, tak s tuningovým variátorem Malossi Multivar 2000 motor nemá snahu se zbytečně vytáčet, ale variátor ho udržuje v téměř konstantních otáčkách, které odpovídají natočení plynové rukojeti, přičemž je cítit, jak motor zabírá hned “odspodu”. A jak variátor nabízí neustále optimální převod, skútr postupně zrychluje, aniž by se otáčky motoru měnily. Každopádně při mé první akceleraci z křižovatky, kdy jsem “vzal za plyn”, jak jsem byl zvyklý u původního variátoru, jsem zvedl, pro mě nečekaně, přední kolo tak, že ztratilo kontakt s vozovkou! :-D


    důsledná snaha tuningového variátoru Malossi Multivar 2000 udržovat motor v optimálních otáčkách vede k tomu, že se můj skútr HONDA SH150i rychleji (oproti originálnímu variátoru) rozjede na rychlost 100km/hod, ale pak se mu už nechce (oproti originálnímu variátoru), a to ani z kopce, zrychlovat na vyšší rychlost. Každopádně ani jeden z variátorů mi neumožnil rychlejší jízdu, než 110km/hod. Pak, jakoby začla působit elektronická regulace - motor začne skokově přibrzďovat a a rozjíždět se, jako by “cosi” uzavíralo a opět pouštělo benzin do palivového systému. Dlužno ovšem zkonstatovat, že zatímco u originálního variátoru jsou při jízdě z kopce na plný plyn tyto záškuby skútru nepřehlédnutelné, tuningový variátor Malossi Multivar 2000 je činí téměř nepostřehnutelnými :-)

Parametry produktu

Tento produkt nemá žádné parametry.

Hodnocení produktu

Tento produkt zatím nikdo nehodnotil.

Komentáře k produktu

Tento produkt zatím nikdo nekomentoval.

Přidat komentář

Soubory ke stažení

Tento produkt nemá žádné soubory ke stažení.
 
 
Provozováno naProvozováno na systému NetShops

Zákaznické reference

Fazzy

V obchodě jsem nakupoval celkem dvakrát a pokaždé bez problému.
+ Naprostá spokojenost a doručení zboží.

Neveřejný

Nákup jsem udělal kvůli ceně produktu. Komunikace a jednání s prodejcem velice příjemná a také vědí co prodávají! Obchod doporučuji všem!
+ komunikace cena

Erik

Spokojen se zbozim.

fafito

obchod je super aj cena aj obsluha všetko... len ma trošku mrzelo že boli vytiahnute nalepky zo vzduchoveho filtra KN... kedže viem že ku každemu vzduchovemu filtru sa dodavaju aj reklamne nalepky KN...ale inak spokojnost...

Brano Trsko

Doporucujem, dobre ceny ,super komunikacia a rychla doprava.
+ Dobra cena , najnizsia cena