Model MB9U plně nahrazuje tyto katalogová čísla: 12N7-3A / 12N7-3B / 12N7-4A / 12N7-4B / 12N7D-3B / 12N9-3A / 12N9-3A-1 / 12N9-3B / 12N9-4B-1 / YB7-A / YB7AA / YB7L-A / YB7LB / YB9A / YB9A-A / YB9A2 / YB9-B / YB9B2 / YB9L-A2 / YB9L-B2 / YB9L-B
MotoBatt Baterie má 4 konektory pro připojení drátu (2 + a 2 -) , pokud je to nutné, zahrnuje distanční podložky a nástavce, což umožňuje 1 baterii fungovat ve více aplikacích. MotoBatt je AGM baterie, typ Sealed Lead Acid (SLA GEL) baterie. Baterie je po celou dobu životnosti bezudržbová netřeba dolívat. Získejte všechny výhody gelové baterie za rozumnou cenu. Nabitá a připravena k instalaci přímo z krabice.
Jaké jsou další výhody 4 konektoru (Technologie Quadra Flex) na jedné baterii ? Na 2 volné konektory mužete připojit další elektrické zařízení jako CL zásuvky , Alarmy , Vyhřívané rukojeti , Navigace apod. a přitom není nutno elektroniku motocyklu odpojovat od elektrické energie.
2 roky záruka od data nákupu.
Zde si mužete vyhledat která baterie pasuje do vašeho motocyklu / ATV / čtyřkolky :
http://www.motobatt.com/index.php?route=product/category&path=59
Kapacita 11 ah délka 136 mm šířka 76 mm výška 133/139/149/153/155 mm + 6,16,20 a 22mm vymezovací podložka
Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%):
APRILIA:
125 LEONARDO (Marzocchi) r.v. 02-04, 125 LEONARDO (Showa) r.v. 02-04, RS125 r.v. 99-10
BENELLI:
125 ADIVA r.v. 02>, 150 ADIVA r.v. 01-03, 250 VELVET r.v. 02>, 400 VELVET r.v. 03-04
BSA:
ROCKET 750 r.v. ALL, SPITFIRE HK35 r.v. ALL, STARFIRE B25 r.v. 67-72, TH UNDELBOLT r.v. ALL
CAGIVA:
125 Mito Sports r.v. 92-05, 125 Planet r.v. 02-05
DAELIM:
VS125 r.v. 01-03
DERBI:
150 BOULEVARD r.v. 03-05
GILERA:
12 r.v. 5DNA, 180 DNA r.v. 01-02
HARLEY DAVIDSON:
1000 XLCH Sportster r.v. 70-78, 1200 FX (Kickstart) r.v. 71-72
HONDA:
ATC125 E-F r.v. 84-85, CB200 T r.v. 74-79, CB250 R SA r.v. 80, CB250 R SC-D r.v. 82-84, CBX250 F r.v. 85, CD250 U r.v. 89-92, CJ360 T r.v. 76-79, CM250 Belt Drive r.v. 83-86, CMX250 r.v. 85-87, CT200 E-P r.v. 84-99, VT250 FD-F2D r.v. 82-86, VT250 FJ r.v. 88
ITALJET:
125 Formula r.v. 96-03, 125 Torpedo r.v. 99-03, 150 Torpedo r.v. 99-03
KAWASAKI:
BR250 A1 r.v. 86-88, EL250 D3-D7 r.v. 92-98, ER250 Z250T-Belt Drive r.v. 83-84, GPX250 F2-F11(EX250F) r.v. 88-97, GPZ250 C1-C3 Belt Dr r.v. 83-85, GPZ250 E1-E2 (EX250E) r.v. 86-87, KH500 (TRIPLE) H 1A r.v. 69-71, KH500 A8 r.v. 77, KH500 B.C.D.E.F. (TRIPLE) r.v. 72-76, Z750 J1-K6 r.v. 04-06, Z750 K7 r.v. 2007, ZXR250 A-C r.v. 88-96, ZZR250 H 1-H4(EX250) r.v. 90-93
MALAGUTI:
200 MADISON r.v. 03-04, 200MX PHANTOM r.v. 2005, 400 MADISON r.v. 03-04
MZ:
125/250ETZ r.v. All, 660 BAGHIRA/MASTIFF r.v. 99-02, 660 SKORPION Replica Race r.v. 95-02, 660 SKORPION Sport/Tour/Travlr r.v. 95-02
NORTON:
750 Command
PIAGGIO/VESPA:
125 LIBERTY r.v. 02-03, 125 LIBERTY r.v. 04-05, 125 PX r.v. 81-03, 150 LIBERTY r.v. 01-02, 150 PX r.v. 95>, 180 Hexagon r.v. 01-02, 200 PX r.v. 81-07, 250 BEVERLY r.v. 2004, 250 Hexagon r.v. <99, 50 Typhoon r.v. 98-04
ROYAL ENFIELD:
350 ALL KICKSTART r.v. 95-99, 500 ALL KICKSTART r.v. 95-99, BULLET r.v. 95-05
SUZUKI:
CS125 D r.v. 83, GS125 ES-Z-M r.v. 82-91, GT200 EX-EZ r.v. 79-82, GT380 r.v. 72-77, GT500 K-B r.v. 73-77, LT-F160 L-K9 r.v. 94-09, T500 M K1>M r.v. 68-75
TRIUMPH:
650 T ’bird 6T/Tiger TR 6 R /Bonnie r.v. 63-73, 650-Trophy TR 6 r.v. 63-73, 750 Bonneville/Tiger Earl, 750 Trident 3 Cyl T 150 r.v. 68-75, Early Models r.v. 69-79, Early Models r.v. 76-83
YAMAHA:
BW200 ES-EU r.v. 85-90, SR185 J r.v. 81-84, SR500 E-H r.v. 78-84, TW200 T r.v. 05-09, TW200 W r.v. 87-96, TW200 W r.v. 97-04, YFM100 W-B r.v. 89-91, YFM50R Y r.v. 05-09, YFM80 D-V r.v. 92-06
Moto Batt jsou vysoce kvalitní baterie které svým výkonem a kvalitou předčí i takové značky jako jsou Varta nebo YUASA , za 7 roku prodeju méně než 0,01 % reklamací
Zde si mužete přečíst velmi podrobný srovnávací test moto gelových baterii v angličtině kde Moto Batt dalece porazila veškerou svoji konkurenci
V srovnávacím testu odkaz výše je 16 ruzných sofistikovaných postupu testu baterii za pomocí ruzných velmi drahých testovacích přístroju , vybrali jsme zde ke zveřejnění jeden velice jednoduchý a srozumitelný test , kdy je motocyklová baterie Moto Batt MBTX16U 19 AH (V tabulce označena jako Mbatt) je připojena do automobilu Ford 6.8 V10 Triton pickup (6,8 litru objem V 10 válec) a s ní je tento obrovský motor pickupu opakovaně startován bez jakehokoliv dobíjení , Moto Batt jako jediná dokázala motor nastartovat 50 x za sebou (1 povedeny start + v tabulce , 1 nepovedený start - v tabulce) a dále ještě byla schopná motor plnohodnotně startovat i nadále !!!!!! Nejbližšší konkurent Odyssey Baterie dosáhl pouze 45 startu a dalších startu už nebyl schopen. Udaj Vi na začátku tabulky a na konci tabulky jsou naměřené volty.
Parametr 1: | Moto Batt Quadra Flex |
Parametr 2: | MOTO BATERIE |
![]() |
PDF Katalog MotoBatt Aplikační Tabulka | Zde si mužete vyhledat jaká baterie pasuje na váš motocykl |