Cordona Strain Guage GP Switch + Precision Quickshifter 8 PQ8 Combo Rychlořazení Suzuki GSX-R 600 1996-2014 Tenzometrické náporové čidlo sensor senzor

Vyhledávání

 
Kód: 210B-9
Značka: CORDONA
Stránky výrobce: www.cordona.net
Dostupnost: 1 - 2 týdny
Cena: 11 200 Kč
bez DPH: 9 256 Kč
ks
Popis
Popis
Parametry
Parametry
Hodnocení (0)
Hodnocení (0)
Komentáře (0)
Komentáře (0)
Soubory ke stažení (0)
Soubory ke stažení (0)

 

Pasuje na

 

Honda


RS125,250, item 210B, special instructions, no rpm read out
CBR 600 RR all year models, item 210B.
CBR 929 RR, item 210B.
CBR 1000 RR all year models, item 210B.
VTR 1000, SP1, SP2 all year models, item 210B, special instructions, no rpm readout.

 

Kawasaki


ZX6-R 600 , 636 , item 210B. Included X-adapters should be used.
ZX-10R 1000 all year models, item 210B. Included X-adapters should be used.

 

KTM
Superduke, item 210B.

RC8 incl. 2010, item 210B.
RC8 2011 and newer, item 210B.

 

Suzuki

GSX-R 600 96-2000 special instructions, FI light will come on, item 210B.
GSX-R 600 2000 and newer, item 210B.
GSX-R 750 96-2000, special instructions, FI light will come on, item 210B.
GSX-R 750, 2001 and newer, item 210B.
GSX-R 1000, 2000 and newer, item 210B.
Bandit 1250, item 210B.

GSX 1300 R Hayabusa 210B.
 

Triumph


Daytona 675, all year models with stick coils, item 210B. Included X-adapters should be used.
Street Triple , all year models with stick coils, item 210B. Included X-adapters should be used.
Speed Triple, all year models with stick coils, item 210B. Included X-adapters should be used.
Daytona 675, 2009 and newer, item 406 or 210B. 210B will provide smoother and more precise up
shifts than item 406 connected to stock ECU.
Street triple R , 2009 and newer, item 406 or 210B. 210B will provide smoother and more precise up
shifts than item 406 connected to stock ECU.

 

Yamaha


TZ 125, 250. Item 210B, special instructions, no rpm read out.
R6, 98-2003, special instructions, no rpm read out, item 210B
R6 2004-2005, special instructions, no rpm read out, not plug and play, item 210B and 4 ss1 M and 4 ss1 FM or custom made harness readymade with connectors installed.
R6 2006 and newer, item 210B. Included X-adapters should be used.
R1 2001 and newer, item 210B. Included X-adapters should be used.

FZ1 2006-2012 item 210B. Included X-adapters should be used.
Vmax 1700, item 210B.
 

 

Set 2 produktu za lepší cenu Řazení rychlostí pod plným plynem nahoru bez mačkání spojky,bezešvá akcelerace vhodné pro všechny motorky bez omezení typu,dragstry,mototokáry jde namontovat na cokoliv co má sekvenční převodovku vhodné od nejstarších karburátorových až po nejmodernější vstřikovací motory,u moderních motoru nenarušuje chod zapalování ani vstřikování zkonstruováno v roce 2008 se všemi nejmodernějšímy technologiemi připraveno vítězit hned po namontování z krabice používano teamy v mistrovství světa superbiku a supersportu,mnoha závodníky špičkové urovně např. STIGGY MOTORSPORT

 

 

*Nejmodernější MotoGp technologie zabudována, řízeno počítačem s procesorem 25MHZ CPU,nastavuje se a ovladá 2 tlačítky.

*Compu Shift vypočítává nejlepší vypínací čas pro každé přeřazení nahoru v závislosti na kondici motoru jeho výkonu a otáčkách,k dispozici je 500 ruzných vypínacích časů pro vypnutí motoru.compu shift vypočítává délku času podle toho jestli jedete pomalu časy jsou delší, nebo když jedete rychle časy jsou kratší,stejně tak pozná jakou rychlost máte zařazenu a podle toho vypínací čas upraví,quickshifter se nemusí nijak složitě nastavovat stačí nastavit standartně 65ms a nastavit Shift Light funkci (i když světelnou diodu nebudete mít připojenu) na otáčky blízko omezovače a je hotovo dál už všechno Compushift spočítá sám pro co nejrychlejší a nejhladší přeřazení.

*Quickshifter zanechává ECU (řídící jednotku motocyklu) v domění že zapalování stále běží i když je Quickshifterem zapalování zrovna vypnuté pro přeřazení nahoru,což dovoluje velice hladké a stabilní přeřazení bez jakýchkoliv chybových hlášek v ECU a neovlivnuje ochuzení nebo obohacení palivové směsi v motoru.

*Quickshifter má zabudované plug and play konektory pro připojení k Magneti Marelli zapalovacím cívkám které se používají u Aprilie RSV4.

*Funce Automatic ON/OF Plně nastavitelné zapnutí a vypnutí funkce Quickshifteru od jakýchkoliv otáček,které mimo jiné zamezuje tomu aby motor přestal běžet pokud vyřadíte z 1 na neutrál když motor běží na volnoběh.

*Quickshifter se montuje na +12V červený drát zapalovací cívky (který je řídící to znamená že v něm neběhá vysoké napétí) pro snadnou montáž u motocyklu které jsou vybaveny zapalovacími cívkami které jsou namontované přímo v hlavě motoru ve fajfkách ke svíčkám,kde se připojí pomocí Plug and Play konektoru.

*Quickshifter má zabudovám tzv. Smooth Shift který zmenšuje šokové vlny při přeřazení nahoru na převodovku a řetěz k zadnímu kolu,tak aby nedocházelo ke ztrátě trakce stejně jako u Moto GP quickshifteru,vypojuje všechny 4 válce pro přeřazení nahoru najednou v jeden čas ale když je zapalování vraceno zpátky do běhu děje se tak pod počítačově řízenou sekvencí (každý válec v jiný čas) ve spolupráci s Compu Shiftem.tato technologie funguje i u 3 a 2 valcových motoru.

*Quickshifter je 100 % voděodolný obvodová deska je komletně zalita v těsnícím lepidle,tímto je zároveň zvýšena odolnost proti vybracím,propojení z Quickshifteru je provedeno 26pinovým konektorem nejvyšší kvality používaném v letectví.

*Quickshifter je vybaven pískacím reproduktorem který usnadňuje nastavení když už je namontován na motorce a skryt za kapotážemi,tento signál se používá jako vodítko při nastavení okamžiku kdy se má vypnout zapalování (což je třeba nastavit co nejkratší dobu před tím než je rychlost zařazena v převodovce)

*Shift Light obvod pro upozornění před dosažením nejvyšších otáček před tzv. omezovačem je zabudován, LED dioda se rozsvítí 1000 otáček před omezovačem a pak bliká až do omezovače,nastavení otáček pro diodu se provádí na Quickshifteru na jeho displeji s 3 číslicemi po kroku 100 otáček. LED dioda se prodává zvlášt.

*Auto Shift funkce slouží pro automatickou aktivaci Quickshifteru v libovolně nastavitelných otáčkách,jezdec pouze drží páčku řazení neustále stlačenou jako když řadí rychlost nahoru a Quickshifter spouští zařazení rychlostí automaticky sám v nastavených otáčkách,tato funkce je využitelná pro Dragsterové závodníky kteří nemusejí sami hlídat nejlepší otáčky pro přeřazení před omezovačem,případně pokud jezdec překročí nejmenší možný čas vypsaný pro danou třídu, v další jízdě sníži otáčky nastavené na Quickshifteru kdy se vypiná zapalování tak aby přesně zpomalil na ten čas který potřebuje zaject. funkce Auto Shift se dá kdykoliv zapnou a vypnout.

*SDC (single cut device) jednorázové přerušovací zařízení,je funkce která zabraňuje znovu zařadit v čase kratším než 0.5 sekundy mezi 2 zařazeními.slouží k tomu aby jste pokud omylem sešlápnete řadící páčku moc brzo po předchozím zařazení zbytečně nevypínali motor ,nebo funkce zabraňuje tomu aby se Quickshifter aktivoval samovolně sám v dusledku vybrací.

 

5 Progarmu pro nastavení:

 

 

vypínací čas nastaven na 67 milisekund

 

 

Automatic ON/Off nastaven na 3000 otáček

 

 

Quickshifter nastaven na 4 válcový motor

 

 

Světelná dioda nastavena na 13300 otáček

 

 

Funkce Auto Shift vypnuta

 

 

O PQ8

Cordona PQ8 je Hi-Tech zařízení která zvýší výkonost vašeho motocyklu ,tím že umožní jako blesk rychlé přeřazení rychlostí nahoru bez ubrání plynu a vymačkávání spojky elektronicky.PQ8 byl vyvinut za pomoci profesionálních závodníku, má vysoce kvalitní komponenty z U.S a EU

Výkonost

*Při normálním řazení je motor odpojen od převodovky/zadního kola na vzdálenost asi 3 metru,v závislosti na tom jak rychle se motorka pohybuje,dále vznikají v sacím potrubí motocyklu víry při zavření plynu,tím je zpusoben dočasně omezený pruchod vzduchu a paliva do do motoru při znovuotevření plynu.

 

*S Quickshifterem se vzdálenost kterou ztratíte při přeřazení nahoru zkráti na 1 metr a žádné omezující víry v sání nebudou vznikat protože plyn bude držen plně otevřen při řazení nahoru, sací hrdla motor i výfuk zustane plně prostupný pro pruchod palivové směsi.zapalování bude přerušeno pouze o zlomky sekundy.Tím zjiskáte spousty metru navic na závodní trati nebo na dragsterovém sprintu.Po instalaci PQ8 shifteru na testovací motorky jsme zkrátily časy na 400 metru sprintové trati o 0,2 sekundy a o 1,5 sekundy na 1 kolo na okruhu, abyste dosáhli stejného zlepšení času za pomocí tuningu motoru (výfuku,filtru,upravy motoru) museli by jste do těchto uprav investovat zhruba 50000 kč.

 

*Když si představíte závod mezi 2 závodníky na identických motocyklech ,motocykl závodníka vybavený PQ8 shifterem vždy předjede motocykl nevybavený PQ8 o mnoho metru.

 

*PQ8 Quickshifter je menší a lehčí než jeho konkurence kompletní kit váži jen 300 gramu a rozměry jsou 95x70x28mm.

Technika

Součástí balení tohoto válečku je řadící hliníková tyčka,na jedné straně je závit na druhé straně si individualně přizpusobíte délku a pak vyříznete závit  ,viz. foto

 

+

 

Strain Gauge GP Switch Quickshifter

 

# Tenzometrické náporové čidlo / Siloměrový senzor přímo z MotoGP a WSBK
# Funguje na tlak i tah pro všechny řazení
# Automatické nastavení, software vybídne jezdce aby provedl zařazení směrem nahoru po namontování senzoru a senzor se automaticky naučí a zapamatuje jestli bude fungovat jako tlačný nebo tažný
# Pouze 14mm pruměr a 45 mm délka
# Plně počítačově řízený, 25mhz procesor
# Automatická kompenzace a samoseřízení pro přesné měření při změně venkovní teploty,při prokluzu a při vybracích
# Předpětí (nastavení tuhosti pro sepnutí snímače) se provádí na digitalním miniaturním panelu 1m od GP Switche, předpětí je nastavitelné v krocích po jednom od 1 do 30.
# Samostatný sensor je dostupný jako náhradní díl v případě nehody a poškození senzoru , stačí zapojit konektorem nový senzor a pokračovat v jízdě.
# Absolutně vodotěsný vybaven vodotěsnými konektory
# Žadné mechanické pohyblivé díly (není možná porucha)
# Vysoce odolný, vyroben z nerezové oceli a leteckého hlíníku
# Prototyp byl testován nepřetržitě po 7 dní, 603 000 zařazení nahoru se silou 45kg. Eqvivalent pro 12 let závodního použití.

 

 

 

Doporučujeme

Cordona Batwing Shiftlight Amber Bran...
Cordona Batwing Shiftlight Amber Bran...
Cordona Batwing Shiftlight Amber Brandname 1W amber LED Kontrolka Světlo pro ...
1 820 Kč
Dodací lhůta:
2 - 4 týdny

Parametry produktu

Tento produkt nemá žádné parametry.

Hodnocení produktu

Tento produkt zatím nikdo nehodnotil.

Komentáře k produktu

Tento produkt zatím nikdo nekomentoval.

Přidat komentář

Soubory ke stažení

Tento produkt nemá žádné soubory ke stažení.
 
 
Provozováno naProvozováno na systému NetShops

Zákaznické reference

pavol_ b

mozem len doporucit! naozaj spolahlivy a velmi priatelsky pristupm, ochota a spolahlive dodanie.
+ velmi priatelsky a osobny pristup, ked sa jedna o konzultacie a pripadne otazky, absolutne bezproblemovy priebeh transakcie a primerane dodacie doby.

maxino

Vše v pořadku, zboži dorazilo o den později ale jako vždy kvuli neschopnosti české pošty:)

Kamil Eliáš

Super.
+ Výborná komunikace se zákazníkem a skvělé ceny.

Marian

doporucujem obchod
+ cena tovaru

fafito

obchod je super aj cena aj obsluha všetko... len ma trošku mrzelo že boli vytiahnute nalepky zo vzduchoveho filtra KN... kedže viem že ku každemu vzduchovemu filtru sa dodavaju aj reklamne nalepky KN...ale inak spokojnost...